سلام.
من هم فارغ التحصیل لیسانس 80 الکترونیک مازندران و فوق لیسانس 84 الکترونیک اصفهان هستم. علاقه زیادی به الکترونیک دارم اما تا حالا کارم Instrument & Control بوده. انشا الله از این به بعد فرصت الکترونیک کار کردن رو پیدا کنم.
سلام
من فارغ التحصیل 80 ، برق دانشکده فنی بابل هستم.نهایتا اسم نوشیروانی باید برای بچه های دانشگاه افتخار باشه چون اون مرحوم این دانشگاه رو ساخته و این کار خیلی بزرگیه، روحش شاد و راهش پر رهرو.