نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: ایت جز به نیت شفای تمامی بیماران بخصوص مادر یکی از دوسانمون در باشگاه میخونیم حكمت 351 نهج البلاغه: چون سختى ها به نهايت رسد، گشايش پديد آيد، و آن هنگام كه حلقه هاى بلا تنگ گردد آسايش فرا رسد. جزء هشتم صفحه 142...................... آیه 111 تا 118 سوره...
  2. سایه خانم

    چیزی شده؟

    چیزی شده؟
  3. سایه خانم

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page365?p=4259104#post4259104شروع جزء8

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page365?p=4259104#post4259104شروع جزء8
  4. سایه خانم

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page365?p=4259104#post4259104 شروع جزء8

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/70782-****-****/page365?p=4259104#post4259104 شروع جزء8
  5. سایه خانم

    سلام...

    سلام...
  6. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: ایت جز به نیت شفای تمامی بیماران بخصوص مادر یکی از دوسانمون در باشگاه میخونیم حكمت 351 نهج البلاغه: چون سختى ها به نهايت رسد، گشايش پديد آيد، و آن هنگام كه حلقه هاى بلا تنگ گردد آسايش فرا رسد. جزء هشتم صفحه 142...................... آیه 111 تا 118 سوره...
  7. سایه خانم

    آها باشه

    آها باشه
  8. سایه خانم

    چرا یهو رفتی؟

    چرا یهو رفتی؟
  9. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام دوستان نیت: این جزء را به پیشنهاد دوست عزیزمون خانوم فاطمه 10 به نیت عاقبت بخیری همه بچه‌های باشگاه می‌خوانیم. بخش پایانی نامه 53 نهج البلاغه (خطاب به مالک اشتر): از خداوندبزرگ، با رحمت گسترده‌، و قدرت برترش در انجام تمام خواسته‌ها، درخواست می‌کنیم که به آنچه موجب خشنودی اوست، من و تو را...
  10. سایه خانم

    مرسی حتما کمک میکنم

    مرسی حتما کمک میکنم
  11. سایه خانم

    thx4add

    thx4add
  12. سایه خانم

    رفتی که. :mad:

    رفتی که. :mad:
  13. سایه خانم

    هیچی حس کردم قهره اشتب حس کردم

    هیچی حس کردم قهره اشتب حس کردم
  14. سایه خانم

    چرا اینجوریین؟ چرا بیسان با من قهره؟

    چرا اینجوریین؟ چرا بیسان با من قهره؟
  15. سایه خانم

    آره. قلبونت خیلی مهربونی:smile:

    آره. قلبونت خیلی مهربونی:smile:
  16. سایه خانم

    آبجی آقا حمید میگن من فک کردم ایشون پسرن باهاشون شوخی کردم. قهلی؟

    آبجی آقا حمید میگن من فک کردم ایشون پسرن باهاشون شوخی کردم. قهلی؟
  17. سایه خانم

    آبجی چرا حرف نمیزنی؟:(بیا دیگه

    آبجی چرا حرف نمیزنی؟:(بیا دیگه
  18. سایه خانم

    الان از دلش درمیارم:redface:

    الان از دلش درمیارم:redface:
  19. سایه خانم

    خواهش میکنم منم شوخی میکنم. آبجی نسیمو میگین؟ نسیم =اسم دختر[IMG]

    خواهش میکنم منم شوخی میکنم. آبجی نسیمو میگین؟ نسیم =اسم دختر[IMG]
  20. سایه خانم

    دوجا بیشتر 3نقطه نگفتم.تو خماری گذاشتمتون. جوابی به ذهنم نرسید ...گذاشتم[IMG]

    دوجا بیشتر 3نقطه نگفتم.تو خماری گذاشتمتون. جوابی به ذهنم نرسید ...گذاشتم[IMG]
بالا