You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ها یه دختره س چیشاش لوچه،بین خودمون بمونه میگن ترشیده س:|
واس هم بوش میاد:|
اینقده بی تربیته که حد نداره
بیریختو هم هس تازشم
-
والا عرضم به حضور سرکار خانوم بنده میشم دختر خاله ی بابات تا جایی که یادمه[IMG]
-
-
-
پرستـــــــــــــــو خاله
دوستت دارم
به امید بازگشت قهرمانانت
-
میگم ناصر عمو تو خیلی اعتماد به نفست رو به اسمونه:دی
-
:surprised:
پخخخخخخخخخخخخخ
-
27 دقیقه پیش؟؟؟:surprised:
-
باوشه
فردا در خدمت
سرعتم داخونه
فهلنیا عخشم
-
نه اینا برای ترسوندن دشمناشه
به جون خودم مهربونتر از این نیس
اینقدر دختراشو دوس داره که اندازه نداره
-
روی کلمه ی دایی احسان کلیک کن
بزرگ خانواده
خیلی هم مهربونه[IMG]
-
همه رو قاطی کردی دخی
برو عزیزم
شبت خوش
خوشحالیدم[IMG]
-
-
[IMG]بهم بگو خاله یا عمه:دی
باشه؟؟؟
چه دختر گلی داریما[IMG]
-
بیا دختر داییم شو
برو خودتو معرفی کت
بگو دخترشی
کلی شاد میشه : دایی احسان
-
چه بچه بی هدبی:|
یعنی بهی تو یاد دادن احترام بزرگتر به تو کوه کنده
[IMG]با بزرگترت درست صوبت کن بچه[IMG]
-
منم خیلی دوستت دارم آجییییییییییییییییییییییی:cry:
[IMG]
-
کم میاوردم که مرجی نبودم افشینی[IMG]
-
زنم خیلی هم خوشجل و جینگولیه[IMG]
تازشم همین که هس:دی
-