آتوسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بیاااااااااااااااااااااااااااااااااا صفحه من و مهران را بخون .
دستت درد نکنه با این بچه بزرگ کردنت .
سلامت کو بچه ؟
بزرگ شدی سلام کردن یادت رفته .
آتوساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دستت درد نکنه با این به بزرگ کردنت .
1- لینک سریع
2- کنترل پنل اعضا
3-سمت راست ( تنظیمات و امکانات)
4-عکس شخصی ( آواتار)
5-دکمه براوز رابزن
6-عکس مورد نظر را انتخاب کن و گزینه ذخیره تغییرات را بزن .