ما که دوست داریم همه دوستامون کنارمون باشند حتی اگر باهم بحثی کرده باشیم حتی اگر از دست هم ناراحت شده باشیم
نه فقط با یه درخواستتون موافقت میشه
اگر اخراج بخواهید بشید دیگه سهمیه درخواستتون تموم میشه :D
شنگول کارش درسته
ولی همه رو باید اسمشونو بیاریم
مگه ما گفتیم لیستشونو نداره
ولی اگه چیزی درخواست نکنی که الکی کاری انجام نمیدن
انشا... که داشته باشه نداشته باشه هم چیزی از دست نمیدیم
چرا نشه
هر درخواستی دارین مطرح کنین
جدی میگی؟
آغا هرکی هست خودشو معرفی کنه تا بتونیم از محضرشون فیض ببریم:D
آغا بیخیال این بحث
مثلا میخواهیم راضیشون کنیم اخراجارو لغو کننا.
دست گلشون درد نکنه که شب عیدی چند خونواده رو خوشحال کردن
اگه خدا بخواد انشا... ;)
سلام عزیزم
وظیفه دوستاست که به یاد همدیگه باشن ولی مثل اینکه اوناییکه اخراج شدن هیچ دوستی تو این باشگاه نداشتن
هیشکی به فکر دوستاش نیست :razz: