نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    پ چی فک کردی؟!! :دییییی

    پ چی فک کردی؟!! :دییییی
  2. pari khano0m

    اتفاقا گوسفند خیلی دوس دارم :D

    اتفاقا گوسفند خیلی دوس دارم :D
  3. pari khano0m

    دوتا گل تو پیجت :دی

    دوتا گل تو پیجت :دی
  4. pari khano0m

    جوابتو به زبون خودت دادم :دی میگم دوتا چی؟!!

    جوابتو به زبون خودت دادم :دی میگم دوتا چی؟!!
  5. pari khano0m

    n,jh ]d ?!!

    n,jh ]d ?!!
  6. pari khano0m

    والاااااا.... ;)

    والاااااا.... ;)
  7. pari khano0m

    فک کردم شایعه شده کوری ناصر!!!!! این یه نفره هااااااا!!!! من و آبجی ثمینیم : :gol::gol: :دی

    فک کردم شایعه شده کوری ناصر!!!!! این یه نفره هااااااا!!!! من و آبجی ثمینیم : :gol::gol: :دی
  8. pari khano0m

    قربون آبجی.... آره عزیزم خود خودشه ;)

    قربون آبجی.... آره عزیزم خود خودشه ;)
  9. pari khano0m

    خیلی انرژی داری ناصر.... الان یه تاپیک می زنم برو حسابی انرژیتو تخلیه کن :D

    خیلی انرژی داری ناصر.... الان یه تاپیک می زنم برو حسابی انرژیتو تخلیه کن :D
  10. pari khano0m

    نه خوب دقت می کنم می بینم خود خودنی :دی

    نه خوب دقت می کنم می بینم خود خودنی :دی
  11. pari khano0m

    نه من نیستم.... من الان یه جور دیگم........

    نه من نیستم.... من الان یه جور دیگم........
  12. pari khano0m

    این سفیده چیه؟! گوسفند؟؟ چقد شبیهته ناصر!! :دی

    این سفیده چیه؟! گوسفند؟؟ چقد شبیهته ناصر!! :دی
  13. pari khano0m

    :cool:

    :cool:
  14. pari khano0m

    توبه گرگ مرگه :D

    توبه گرگ مرگه :D
  15. pari khano0m

    باشه هروقت دوس داری بشین :smile:

    باشه هروقت دوس داری بشین :smile:
  16. pari khano0m

    واقعا؟! کسی که با این حرفای معمولی تحت تاثیر قرار بگیره کسی نیس که بتونه دل بشکنه ;) آره ناصر فک...

    واقعا؟! کسی که با این حرفای معمولی تحت تاثیر قرار بگیره کسی نیس که بتونه دل بشکنه ;) آره ناصر فک کن بهش.... مطمئن باش بعدش خیلی راحت تری از وضع الان !!
  17. pari khano0m

    باشه.... یه سال دیگه. ولی بده آدم دل دوستاشو بشکنه :smile:

    باشه.... یه سال دیگه. ولی بده آدم دل دوستاشو بشکنه :smile:
  18. pari khano0m

    نه بحث هندونه نیس..... راس میگم دیگه !

    نه بحث هندونه نیس..... راس میگم دیگه !
  19. pari khano0m

    من که رای نیاوردم دیدی که تو نظرسنجی. منم دوس ندارم بشینم اصلا ولی اگه همه اینقد که بهت اصرار می...

    من که رای نیاوردم دیدی که تو نظرسنجی. منم دوس ندارم بشینم اصلا ولی اگه همه اینقد که بهت اصرار می کنن بهم اصرار کنن دلشونو نمیشکنم....!
  20. pari khano0m

    زندگی.... شما چه خبر؟ میشه یه خواهش کنم؟؟؟ بشین رو صندلی اینقد اذیت نکن این آبجی ثمینمونو

    زندگی.... شما چه خبر؟ میشه یه خواهش کنم؟؟؟ بشین رو صندلی اینقد اذیت نکن این آبجی ثمینمونو
بالا