اخه "ترحم بر پلنگ تيز دندان/ ستم كاري بود بر گوسفندان":D:biggrin::biggrin::w12:(الان مياد ميگه: به من ميگي پلنگ!؟:biggrin:)[IMG]منم ميگم آره:D
:D:D:D[IMG]
همينطور بانو صبا(ياد بانو هن افتادم تو يانگوم:biggrin:من بهش ميگفتم بانو مرغhen=مرغ:Dالان بازمwindow مياد ميگه i am a good window:D[IMG][IMG])