جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
سلامت کو بابایی؟
جدیدا بی ادب شدیا
تبنیهت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 10, 2011
چاکرتیم داداشششششش
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 10, 2011
سلاممممممممممممم
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
سلامممممممممممم
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
ممنون از لطفتون
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
سلام آتنا جان
تاپیکی که با فنجون قهوه تصویر هنرمندانه درست شده بود رو دیدم
متاسفانه نتونستم نظر خودمو بنویسم
چون قفل شده بود
خیلی عکس زیبایی بود عزیز
ممنون
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
میسی پسمله گله بابا
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
خب چنا بابا
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
میسی بابا
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
باباییو چنتا دوس دالی پسملم
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
اولا من دخمل ندالم
دویما سعادت نمخاد که
مگه میشهآدم پسملشو یادش بره؟
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
موش کور که منظورت نبود که بابا
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
خب چکار کنم
من همیشه میخندم بابایی
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
سلام بابایی
چنا حالت بد شد؟
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
داش امیرو عشق است
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011
ترم دوم
دانشگاه آزاد مجلسی
sh.g
ارسال پروفایل
Apr 9, 2011