گلم چشم ببخشید دیر جواب دادم ، آخه اینترنت ما از مرکز قطع شده بود قند عسلم .
تازه الان وصل شد . چشم من فردا صبح زنگ میزنم و اطلاعات دقیق را میگیرم گلم .
اتفاقا 3 بار به من زنگ زد ولی جواب ندادم .
[IMG] سلام به روی ماهت . بله عزیزم خیلی خیلی روز خوبی هست امروز . [IMG]
می بینم که همچنان این پژمان داره مدیریت میکنه در صفحه شما . [IMG]
خوب کردی رفتی عروسی و ایشون را نبردید . [IMG]
نمیدونی چقدر غذا میخوره [IMG]