نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه روز خوب میاد;) باید تندیستو بسازن بزار جلو در تالار:D
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خو حالا تپل هم نباشه اشکال نداره...یه کم لاغر تر به 18 هم راضیم:D واویلا نمیخونم
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    داستان چیه؟:redface:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخییییی طفل به این کوچکی زمون و زمان میشناسه؟:D
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مگه شما تعجب برانگیزی؟؟؟
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نمیشه سر کلاس نیام همینجوری یه 20 تپل بهم بدی؟:redface:
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احساس میکنم به بار علمیم اضاف شده...باید زکاتشو بدم:D اینقد بدم میاد از درس حفظی
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا احسان... میگم آواتارت در حاله تعجبه؟چرا؟
  9. malina

    1 و 2 استرسه...2 دردناکه...4 و 5 دیگه کلا چیزی حس نمیکنیم:D ایشالا که هیچ کدوم نباشید.. من مریمم...

    1 و 2 استرسه...2 دردناکه...4 و 5 دیگه کلا چیزی حس نمیکنیم:D ایشالا که هیچ کدوم نباشید.. من مریمم شما چی؟
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin: خب منم همونو میگم وکیلو نمیشناسم :redface: ببین آقا شهرام....هی خواستم این شکلکو نزارم ولی شرمنده نشد دیگه(بخاطر ای کیو) :D
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ااااااااا به سلامتی اسباب کشی داشتین؟:biggrin: زادگاه کی؟:surprised:
  12. malina

    :Dقابلی نداشت...

    :Dقابلی نداشت...
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نرگس یه چیز دیگه ست;) منم هیچی...دور خودم میچرخم...سر گیجه گرفتم:confused: آماده این واسه مصاحبه؟چی میخونین؟
  14. malina

    [IMG]

    [IMG]
  15. malina

    [IMG]

    [IMG]
  16. malina

    [IMG]

    [IMG]
  17. malina

    [IMG]

    [IMG]
  18. malina

    [IMG]

    [IMG]
  19. malina

    [IMG]

    [IMG]
  20. malina

    [IMG]

    [IMG]
بالا