هر چند وقت یه بار چند بار یه جز رو ختم می کنن. آیات رو صفحه بندی کردن برید به چند صفحه قبل ونوس آیات و سوره های مربوط به هر صفحه رو نوشته ولی بچه ها نگاه می کنم از بین صفحاتی که در هر دور هنوز انتخاب نشده انتخاب می کنن
نه دیگه زیاد غصه نمی خورم ، هر چی اون بخواد راضیم به رضاش.
داداش یه تاپیک بود که من اوایل که عضو شده بودم بهش سر میزدم ولی الان خیلی وقت بود نرفته بودم اگه صلاح دونستی یه سر بهش بزن
http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=1727827
نه بابا کجااااا؟ امیر کبیر که زیر خاکه به چه دردی می خوره!
چرا اون مشکل هم حل شدنیه ان شا الله ! کم کم دارم به این نتیجه می رسم که شاید حل نشدنش به صلاحمه ! به هر حال راضیم به رضای خدا.
خودتون که مشکوک می زنید! باشه این دفعه چون داداش بزرگه هستید عیب نداره ولی دیگه تکرار نشه وگرنه باید همه فامیلتون رو بر دارید بیارید تا غیبتتون رو موجه کنم :biggrin:
جدا؟ پس دنبال زن و زندگی بودید! چشم آبجی تون روشن! نمی شه مگه اینجا همین جوریه هر کی هر وقت خواست بیاد هر وقت خواست بره ؟ باید ولی تون رو بیارید! :biggrin:
قربونت برم خانوم گل. عید شما هم مبارک ان شا الله زیر سایه رحمت للعالمین همیشه موفق و سلامت باشی. ای خدا کی می شه این دوست خوبم مدرک دکتراش رو بگیره ما هم خوشحال بشیم. :)