خوش باشید ، بله دیگه پاداش پاکدامنی این دنیاتون بوده ولی یه چیزی مطمئنی خودتون نمی خواستید خدا به زور داد!!! ؟؟؟
صبا جان اون شاگرده خودش استعدادش خوب بوده ، روحیه ورزشکاری داشته! ، می دونم هیچکس استاد اعظم نمی شه ولی چه می شه کرد ...
به به خوبه دیگه دغدغه ازدواجتون هم از بین رفت ! می گن عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد جریان شما شده!
اون دنیا هم دخترای مردم رو اغفال کردید لا اله الا الله!
دادااااش کجایی ! من این خانومه رو نمی شناسم اومده می خواد همه اموال شما رو ببره !! به خواهر کوشولوی شما هم رحم نمی کنه !! چند تا پست قبلش رو ببینید چقدر خوشحاله از شهید شدن داداشم !! یه عالمه شکلک خنده گذاشته!