نتایح جستجو

  1. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام;) دوست عزیز خوش اومدی سایت پیچیده نیست فقط یه کمی زمان میبره تا راه بیفتی
  2. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام;) دوست عزیز خوش اومدی سایت پیچیده نیست فقط یه کمی زمان میبره تا راه بیفتی
  3. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام;) دوست عزیز خوش اومدی سایت پیچیده نیست فقط یه کمی زمان میبره تا راه بیفتی
  4. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام;) دوست عزیز خوش اومدی سایت پیچیده نیست فقط یه کمی زمان میبره تا راه بیفتی
  5. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به جمع معماران خوش اومدی. انشا... که بتونی فعالیت خوبی داشته باشی:smile:
  6. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به جمع معماران خوش اومدی. انشا... که بتونی فعالیت خوبی داشته باشی:smile:
  7. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به جمع معماران خوش اومدی. انشا... که بتونی فعالیت خوبی داشته باشی:smile:
  8. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به جمع معماران خوش اومدی. انشا... که بتونی فعالیت خوبی داشته باشی:smile:
  9. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به جمع معماران خوش اومدی. انشا... که بتونی فعالیت خوبی داشته باشی:smile:
  10. سعید معمار

    سلام ممنون. وظیفمون بود.

    سلام ممنون. وظیفمون بود.
  11. سعید معمار

    سلام اقا من تسلیمم.بحثا فراموش کنیم وبه فکر پستای جدید باشیم.موفق باشید و سرفراز

    سلام اقا من تسلیمم.بحثا فراموش کنیم وبه فکر پستای جدید باشیم.موفق باشید و سرفراز
  12. سعید معمار

    پستهای قدیمی , تکراری ((در دست بررسی و احیا))

    ویتور ویوس : اولین شخصی که گفت معماری هنر است
  13. سعید معمار

    نه بابا چند روزیه همه میگن سایت بهم ریختست دیدیم کسی جمو جورش نمیکنه گفتیم کار خیری کرده باشیم.و...

    نه بابا چند روزیه همه میگن سایت بهم ریختست دیدیم کسی جمو جورش نمیکنه گفتیم کار خیری کرده باشیم.و یه تاپیک تو صفحه اصلی زدم و از همه خواستم که لطف کنن مطالب جای خودشون بزارن.ولی الان دیدم که تاپیک های غیر ضروری تو صفحه را که حذف نکردن هیچی اومدن پست مارا انتقال دادن چیه که غیر ضروریه اخه کجای اون...
  14. سعید معمار

    ممنون از همتون بچه ها خوش اومدین

    ممنون از همتون بچه ها خوش اومدین
  15. سعید معمار

    سلام دومان عزیز امیدوارم خوب باشی اخه کجای این مطلب اشتباهه که ما مطالب را در جای مفیدشون قرار...

    سلام دومان عزیز امیدوارم خوب باشی اخه کجای این مطلب اشتباهه که ما مطالب را در جای مفیدشون قرار بدیم.مگر جز این است که این درخواست در جایی مطرح شود که در دید عموم باشد و دسترسی به ان اسانتر.ایا همه ی اعضاء به قسمت پیشنهادات می روند یا نه؟ولی در صفحه اصلی چطور . مگر جز این است که در دید عموم است و...
  16. سعید معمار

    سلام ارچی ارچ عزیز چطوری اخه کجای این مطلب اشتباهه که ما مطالب را در جای مفیدشون قرار بدیم.مگر...

    سلام ارچی ارچ عزیز چطوری اخه کجای این مطلب اشتباهه که ما مطالب را در جای مفیدشون قرار بدیم.مگر جز این است که این درخواست در جایی مطرح شود که در دید عموم باشد و دسترسی به ان اسانتر.ایا همه ی اعضاء به قسمت پیشنهادات می روند یا نه؟ولی در صفحه اصلی چطور . مگر جز این است که در دید عموم است و افراد...
  17. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام پست ما را تو صفحه انتقال میدن.چرا. ما اومدیم به سایت خدمت کنیم از دوستان درخواست کردیم تا مطالبا جای خودشون بزارن تا سایت از هرج و مرج دربیاد کجای این بد بود بچه ها؟:que:
  18. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام پست ما را تو صفحه انتقال میدن.چرا. ما اومدیم به سایت خدمت کنیم از دوستان درخواست کردیم تا مطالبا جای خودشون بزارن تا سایت از هرج و مرج دربیاد کجای این بد بود بچه ها؟:que:
  19. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام پست ما را تو صفحه انتقال میدن.چرا. ما اومدیم به سایت خدمت کنیم از دوستان درخواست کردیم تا مطالبا جای خودشون بزارن تا سایت از هرج و مرج دربیاد کجای این بد بود بچه ها؟:que:
  20. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام پست ما را تو صفحه انتقال میدن.چرا. ما اومدیم به سایت خدمت کنیم از دوستان درخواست کردیم تا مطالبا جای خودشون بزارن تا سایت از هرج و مرج دربیاد کجای این بد بود بچه ها؟:que:
بالا