ممنون از هر دوتاتون:gol:.رضا جون اون جزوه اول که داشتم ولی دومی رو نخوندم.
منظور من از تگیه گاه ها بصورت واقعی و کاربردی تو ساختمون بود. تو کلاس استاتیک هم نصفشو غایب بودم اخرش هم شب امتحانی پاس کردم. این ترم هم که تحلیل 1 برداشتم دارم ریپ میزنم:confused:.در مورد معین و نامعین هم من اصل مطلب رو...