سلام به همه دوستان
من چندتا سوال از ترم اول تو ذهنم مونده تا حالا هم نتونستم جواب درست و حسابی براشون پیدا کنم .ممنون میشم اگه کسی کمک کنه:heart:
1- تعیین درجه معین یا نامعین یعنی چه؟:que:
2- تکیه گاه ها رو با مثل های واقعی توضیح بدید.
لطفا کاربردی توضیح بدین.:)