خاله میدونی که کنجکاوی توی خون من هست .
خاله باید خوب دختر نازک نارنجی باشه .
خاله این دختر تونست با دار و ندارت کنار بیاد . هیچ دختر دیگه ای را مثل عسل عمه پیدا نمی کنی که بساز باشه ها .
[IMG]
مامانی فدات قند عسلم . [IMG]
ما هم قرار بود امشب بیاییم که یک مشکلی پیش آمد . ولی به زودی زود حتما میاییم مشهد . [IMG]
میام که منیره ی مهربون و قشنگم را هم ببینم .