نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    چرا نگـــممممممممممممم؟؟؟؟؟ میــــــــــــگمممممممممم :cool:
  2. pari khano0m

    سلام حسین... خوبی؟ میای تاپیک ادامه داستان... ادامش بدیم... من یادم نیس چی بود داستان نوشتم یه چیزی

    سلام حسین... خوبی؟ میای تاپیک ادامه داستان... ادامش بدیم... من یادم نیس چی بود داستان نوشتم یه چیزی
  3. pari khano0m

    بازی ادامه داستان....

    تو راه فرار پاش گیر می کنه به دامن لیلی و میفته تو چال اسکندرون......
  4. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  5. pari khano0m

    گفتی متولد چه ماهی؟ چه روزی؟ این پستو دیدی؟...جالبه یه بار بخونی

    مرسی عزیزم.... ولی چرا گربه؟! من از گربه خوشم نمیاد.... میکروب داره تو بدنش چندشم میشه :confused:
  6. pari khano0m

    نه ... :gol:

    نه ... :gol:
  7. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    بچه ها همون طرفداران نشستن جنابعالی رو صندلی هستن برنامه نشستن جنابعلی رو صندلی فرمان کسی است که برنامه نشستن جنابعالی رو صندلی کارگردانی میکنه:cool: جنابعالی = just mechanic
  8. pari khano0m

    عکستونو نمی بینم ولی ممنون از لطفتون :gol:

    عکستونو نمی بینم ولی ممنون از لطفتون :gol:
  9. pari khano0m

    گفتی متولد چه ماهی؟ چه روزی؟ این پستو دیدی؟...جالبه یه بار بخونی

    :w27: گربه:بسیار دوست داشتنی و تحسین برانگیز. گاهی اوقات خجالتی اما زیرک و سریع الانتقال. گهگاه سکوت را ترجیح می دهید. دوست دارید به همه ی مسایل پی ببرید و از هر ما جرایی سردر بیاورید. در شرایط عادی خونسرد و خوددارهستید. اما وقتی پای استدلال به میان می آید به آتشفشانی آماده فوران شبیه می شوید...
  10. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    جون تو..... بچه ها از اتاق فرمان اعلام کردن برنامه عوض شده :cool:
  11. pari khano0m

    آفرین آفرین تو می تونی بهنام ;)

    آفرین آفرین تو می تونی بهنام ;)
  12. pari khano0m

    تکراری :cool: قفل شد .... :دی

    تکراری :cool: قفل شد .... :دی
  13. pari khano0m

    تولد شبنم بانو.....گل کدبانو

    میشه از منم متنفر باشی بابا احسان؟؟؟؟ :redface:
  14. pari khano0m

    نه ندارم. پاورپوینتو باید باسزی دیگه. مطالبش مهمه ساختنش کاری نداره!

    نه ندارم. پاورپوینتو باید باسزی دیگه. مطالبش مهمه ساختنش کاری نداره!
  15. pari khano0m

    ...:D

    ...:D
  16. pari khano0m

    خیــــلی بامزه بود مرســــی :biggrin:

    خیــــلی بامزه بود مرســــی :biggrin:
  17. pari khano0m

    محض خنده بدو که داغ داغ

    :biggrin::biggrin::biggrin:
  18. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  19. pari khano0m

    گفتگوی خدا با بنده

    :gol::gol::gol::gol::gol:
  20. pari khano0m

    تولد شبنم بانو.....گل کدبانو

    تشکر لازم نیس عزیز دلم... همین که خوشحال شدی یه دنیا ارزش داره از طرف خودمو نیلو یه دنیا شادی برات آرزو می کنم :gol:
بالا