نتایح جستجو

  1. mina12345

    نرگس چي شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نرگس چي شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  2. mina12345

    وا كدوم محمد؟:confused:

    وا كدوم محمد؟:confused:
  3. mina12345

    آهان ...داداش محمد بهش بداخلاقي كرده؟

    آهان ...داداش محمد بهش بداخلاقي كرده؟
  4. mina12345

    ببخشيد يه مدت نبودم خبر نداشتم وگرنه زودتر تبريك ميگفتم

    ببخشيد يه مدت نبودم خبر نداشتم وگرنه زودتر تبريك ميگفتم
  5. mina12345

    پروانه چي شده؟نرگس كجا رفت؟

    پروانه چي شده؟نرگس كجا رفت؟
  6. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    وقتی چاره ای نمی ماند! وقتی فقط میتوانی بگویی هرچه باداباد حتی اگر دل کوه هم داشته باشی گریه ات میگیرد … وقتی خسته ام وقتی کلافم وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم شیشه ها را نمی شکنم غرورم را نمی شکنم دلت را نمی شکنم در این دل تنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد این بغض لعنتی است … که میشکنم
  7. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    من در میان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایــــم میگویند خوش بحالت که خوشحالی نمی دانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست برای دوست داشتن مــــــــن من حرف و دردهایم را روی همین دیوار مجازی می نویسم ! از لج تو . . . از لج خودم . . . که حاضر نبودیم یک بار این ها را واقعی به هم بگوییم !
  8. mina12345

    خوبي نازي...آهان

    خوبي نازي...آهان
  9. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    شاید خیلی وقتا تو زندگی کاری رو می کنی و بعدش متوجه میشی واسه اون طرفی که این کارو کردی نه کارت ارزش داره نه خودش لیاقت انجام اون کار تازه اون وقت کلی منت رو سرت می مونه که کی بهت گفته بود این کارو کنی اینجاست که آدم پشیمون میشه از خوب بودن به قول یه آشنا من هم زیادی خوبم واسه کسی که...
  10. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    گاهی دلت از سن و سالت می گیرد میخواهی کودک باشی کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد و آسوده اشک می ریزد بزرگ که باشی باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی … بهم گفت کمى از حال و روزت بگو و من سکوت کردم و سکوت کردم و سکوت کردم ، اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم چیزى رو از قلم ننداختم !
  11. mina12345

    سلام نازي جون...به سلامتي موفق شي... نرگس كجا رفت؟

    سلام نازي جون...به سلامتي موفق شي... نرگس كجا رفت؟
  12. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    امشب غــم هــا . . . برایـم مهــمانــی گــرفتــه انـــد . . . و مـــن میخــواهـــم بتــرکـانــم . . . همــه ی بغــض هایـــم را . . . بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی … دلت بگیره ولی دلگیری نکنی … شاکی بشی ولی شکایت نکنی … گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن … خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش...
  13. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    من چه ساده ام ! و از صداقت سرشار …! اما… دنیا پر از ریا و دروغ ! و مرا نیز اینگونه می خواهد … امروز بر سادگی خود گریستم … ویا نه … خندیدم ! تلخ است حرف من زهر است گفته های نسنجیده ام … ولی ... بنشین و سطر سطر مرا جستجو بکن بار دگر مرا بخوان راستی! چه زجر آور است فریادی که درون...
  14. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    داستان من و تو از آنجا شروع شد که پشت شیشه ی بی جان مانیتور به هم جان دادیم ... ! با دکمه های سرد کیبرد ، دست های هم را گرفتیم و گرمایش را حس کردیم ...! با صورتک ها ، همدیگر را بوسیدیم و طمع لب هایمان را چشیدیم ...! آهنگی را هم زمان با هم گوش کردیم و اشک ریختیم ...! شب بخیر هایمان پشت خط...
  15. mina12345

    سلامتي گذران عمر...تو چه خبر؟كجا بودي دختر؟

    سلامتي گذران عمر...تو چه خبر؟كجا بودي دختر؟
  16. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    دیگرنمیگویم:گشتم نبود،نگرد نیست... بگذارصادقانه بگویم گشتم،اتفاقا هم بود... فقط مال من نبود...!!! بگذار دیگری بگردد ... شاید مال او باشد..
  17. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    در این شب سرد دلم یه عالمه تو میخواهد که در اغوشت بگیرم ولی تو نیستی و من در آغوش خودم هستم، من خودم را در آغوش گرفته ام... نه چندان با لطافت... نه چندان با محبت... اما وفادار وفادار !!!!!!
  18. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    دلم تنگ می شـود گاهـی ... برای يک دوستت دارمِ سـاده ! دو فنجـان قهــوه ی داغ ! ...سه روز تعـطيلی در زمسـتان ! چـهار خنـده ی بلنــد ! و پنــج انگشـتِ دوست داشتـنی !
  19. mina12345

    گفتگوهای تنهایی

    بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است :گفت دو بخش کودکی و پیری. گفتند:پس جوانی را جه شد. گفت:با عشق ساخت با بی وفای سوخت با جدایی مرد.
  20. mina12345

    آره واي لباس كم پوشيده بودم رفتيم بيرون يخ زدممممممممممممممممم

    آره واي لباس كم پوشيده بودم رفتيم بيرون يخ زدممممممممممممممممم
بالا