نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  2. sahar-architect

    سيلام مرسي ديشب ياهو برام اف گذاشته بود اونم چي نيشش تا لوزالمعده اش باز شده بود ديگه حكم كيميا...

    سيلام مرسي ديشب ياهو برام اف گذاشته بود اونم چي نيشش تا لوزالمعده اش باز شده بود ديگه حكم كيميا رو داره بچه
  3. sahar-architect

    [IMG]باحاله ايول:D

    [IMG]باحاله ايول:D
  4. sahar-architect

    :biggrin::biggrin: باحالن:biggrin::biggrin: عجب اوضاعيه:biggrin::biggrin:

    :biggrin::biggrin: باحالن:biggrin::biggrin: عجب اوضاعيه:biggrin::biggrin:
  5. sahar-architect

    شيما سلام:gol: تو كار و زندگي نداري عين من همش اينجاييا:D:biggrin:

    شيما سلام:gol: تو كار و زندگي نداري عين من همش اينجاييا:D:biggrin:
  6. sahar-architect

    عمه جون تفلدت با تاخير مبارك[IMG] البته تاخيرش فكر كنم زياد شد! ايشالله سالهاي خوبي داشته باشي

    عمه جون تفلدت با تاخير مبارك[IMG] البته تاخيرش فكر كنم زياد شد! ايشالله سالهاي خوبي داشته باشي
  7. sahar-architect

    عمه تو كه باز اينجايي مگه درس و هواپيما و...نداري اخه

    عمه تو كه باز اينجايي مگه درس و هواپيما و...نداري اخه
  8. sahar-architect

    سيلام سيلام عزيزم تفلدت مبالكههههههههههههههه:gol: ايشالله سالهاي شاد و وخوبي پيش روت...

    سيلام سيلام عزيزم تفلدت مبالكههههههههههههههه:gol: ايشالله سالهاي شاد و وخوبي پيش روت باشه:smile: منم همين عكسي كه اين برادر بهنام گذاشته:D
  9. sahar-architect

    عمه تو كه باز اينجايي مگه درس و هواپيما و...نداري اخه

    عمه تو كه باز اينجايي مگه درس و هواپيما و...نداري اخه
  10. sahar-architect

    سوناي والنتاين آذربايجان

    پيلمهاي بازرگانييي (ديري ريري ري ري ري))just for fun):D مرسي بابك
  11. sahar-architect

    [IMG]سعيد قطع و وصل ميشه الحق كه بچه هاي برقين ديگه شب خوش

    [IMG]سعيد قطع و وصل ميشه الحق كه بچه هاي برقين ديگه شب خوش
  12. sahar-architect

    راست ميگم ديگه:D

    راست ميگم ديگه:D
  13. sahar-architect

    اي بابا پيامام برات نمياد قبل اينم فرستادم نيومده ول كن اصلا شب بخير

    اي بابا پيامام برات نمياد قبل اينم فرستادم نيومده ول كن اصلا شب بخير
  14. sahar-architect

    بيا اونقدر غيبت سعيدو كردي كه اومد

    بيا اونقدر غيبت سعيدو كردي كه اومد
  15. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  16. sahar-architect

    مني كه بازي نكردم طول ترم وضعم چندان بهتر از تو نيست خودتو ناراحت نكن :دي

    مني كه بازي نكردم طول ترم وضعم چندان بهتر از تو نيست خودتو ناراحت نكن :دي
  17. sahar-architect

    بود ولي رفت به قول خودت چشمتو بي بلا چه خبر؟

    بود ولي رفت به قول خودت چشمتو بي بلا چه خبر؟
  18. sahar-architect

    آهان والا مهندس اصغري رو اگه رويت فرموديد سلام بروبچه هاي اينجا رو هم برسونيد بهش

    آهان والا مهندس اصغري رو اگه رويت فرموديد سلام بروبچه هاي اينجا رو هم برسونيد بهش
  19. sahar-architect

    چي چي؟! منم اي بد نيست !ميگذره

    چي چي؟! منم اي بد نيست !ميگذره
  20. sahar-architect

    [IMG]آلله منيم كمكيم اؤلسون!:biggrin:

    [IMG]آلله منيم كمكيم اؤلسون!:biggrin:
بالا