حتما به دکتر مراجعه کن
احساس میکنم یه چیزیت شده
حزبش که خیلی اشتباه کرد
اصلا خودشونم خیلی اشتباهها کردن
همین اشتاههاشون هست که باعث شد خیلی از رایهارو ازدست بده
نه بحث اینا نیست
مهندس بعد از اینکه از قدرت اومدن کنار دیگه تو سیاست زیاد دخالت نمیکردن ولی وقتی دیدن که یک ... داره مملکت رو ددستی...