You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
آره:w04:
برج 8 اعزامم:w41:
خیلی ممنون نرگس
چشم سعی میکنم توهم همینطور،وای خداچقدرهندی شدپس بذارگریه کنم:cry::w04::crying::crying::crying:
-
س
آقاشهاب تازه خیلی خوب گفته اوضاع بدترازاین حرفاست
منم سلامتی
آجی میخوام برم سربازی...:w04::w04::w04:
-
س
سلام بابک عزیز،خوبی:gol:
طاعات شماهم قبول
متنتونم خوشکل بود
برشماهم مبارک باشه ایشاالله:w14::w42::w14::w40::w33::w14:
-
س
امیل من ازاینامیخوام....:w04:
[IMG]
-
-
س
سلام آبجی نرگسم ممنون عزیزم توخوبی:smile:
ببخشیددیرجواب دادم نتم قطع بود:(
خداروشکرهمه چی روبه راست،ازشماچه خبر؟:redface:
-
-
س
سلام ممنون توخوبی;)
من نتم قطع بود
-
-
س
شاد زی
که لبخند تو
بزرگترین انتقام و بلند ترین اعتراض
به دنیاست....
-
-
-
-
س
روزه ام ها:razz:
دستوپاچه شدی ها،اوبوهتم گرفتت:biggrin:
خوبی؟
-
س
سلامت باشی خانوم بچه ها:biggrin:
خوبی؟
-
-
س
سلام محسن خوبی
http://www.pic4ever.com/index.php
http://freeemoticonsandsmileys.com/
http://night-skin.com/blogcode/tasvir-zibasazi/cat/1.php
-
-
-