You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام فسقلی من خوبم تو خوبی دختر:)
-
زودی باش بگو تا نمردم از فوضولی خخخخخخخخ:biggrin:
-
ای خدا چقد دیوونه دور و برمو گرفتن خخخخخخخخخخ:biggrin:
-
دقیقا کار خوبی کردی که با داداشت رفتی:)
شش طبقه زیر زمین یا خدا:confused:
-
حالا از این تیرآهنا برای چی عکس گرفتی سارا؟
-
سرم خلوت شد.از شر دختره پررو راحت شدم:D
-
خخخخخخخخ خسته نباشی.میخواستی از خودت عکس بذاری یا از این آهنا:biggrin:
-
نه سارا جان این چه حرفیه.
من هر وقت بتونم جواب شما رو میدم:)
-
من همینجام سارا جان ببخش یکم دیر جوابتو میدم
آره دیگه 8ساله مجردی زندگی کردیم.آشپزیم بد نیست:)
-
مرسی من خوبم تو خوبی؟
بعد از مدتها قورمه سبزی بد نشدش:D
-
سلام خونه نباشم شما که شاه کلید دارین معمار عزیز:D
-
-
خیلی وقته من به این نقطه رسیدم اگه تو تازه رسیدی:(
-
هیچی از بس دیر جواب میدی آدمو پشیمون میکنی
-
دالان چقد دیر جواب میدی حوصله م سر رفت
-
ای بدجنس نمیخوای خودتو لو بدی:D
حالا چرا اینقد ناراحتی:(
-
اگه سلت شلوغ شده مزاحم نباشم
-
-
-