نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  2. ahoo_fr

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  3. ahoo_fr

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  4. ahoo_fr

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  5. ahoo_fr

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  6. ahoo_fr

    یعنی دارم عکس خوشگل میکنم با فتو شاپ .تاپیکت کوجاس .؟

    یعنی دارم عکس خوشگل میکنم با فتو شاپ .تاپیکت کوجاس .؟
  7. ahoo_fr

    دارم اهنگ گوش میکنم عکس درس میکنم ..بعد دیگه اون وسطا هی میوه هم میخورم ....تو چی ؟چی چارا میکنی ؟

    دارم اهنگ گوش میکنم عکس درس میکنم ..بعد دیگه اون وسطا هی میوه هم میخورم ....تو چی ؟چی چارا میکنی ؟
  8. ahoo_fr

    نوش جون .خنده هات رو میگم :Dاره اونو دوس دارم بامزه اس .اما نمیبینم دیگه وقت نمیکنم .

    نوش جون .خنده هات رو میگم :Dاره اونو دوس دارم بامزه اس .اما نمیبینم دیگه وقت نمیکنم .
  9. ahoo_fr

    دی سی شد بی ادب اینتر نت .اره منم همین فکرو میکنم زمان خیلی کمک میکنه خدا حواسش بهت هست عزیزم...

    دی سی شد بی ادب اینتر نت .اره منم همین فکرو میکنم زمان خیلی کمک میکنه خدا حواسش بهت هست عزیزم .خبر سلامتی عزیزم ..اخ اخ دیشب یه سوتی دادم ...این اوشین دیدی داره میذاره ..شوهرش سیبیل گذاشته انقده زیقیل شده که منم از این سریاله بدم میاد ..یهو همه نشسته بودن ..به خواهر گفتم اه اینو ..سبیلای ریوزو...
  10. ahoo_fr

    اره بدک نیستم خدا رو شکر .خوبه که دنیا میگذره .خوبه که ادمی زاد زود فراموش میکنه ..نه ؟

    اره بدک نیستم خدا رو شکر .خوبه که دنیا میگذره .خوبه که ادمی زاد زود فراموش میکنه ..نه ؟
  11. ahoo_fr

    چطوری خانم طلا .خوبی .امیدوارم عالی باشی عزیزم .

    چطوری خانم طلا .خوبی .امیدوارم عالی باشی عزیزم .
  12. ahoo_fr

    برو شب خوش .

    برو شب خوش .
  13. ahoo_fr

    اره یه چیزی تو همین مایه ها ..فقط با کلی درد سر ..:smile:

    اره یه چیزی تو همین مایه ها ..فقط با کلی درد سر ..:smile:
  14. ahoo_fr

    مسخره ....اصلن هم اینطوری نیس ...من انگیزه مو با این حرفا از دس نمیدم :D

    مسخره ....اصلن هم اینطوری نیس ...من انگیزه مو با این حرفا از دس نمیدم :D
  15. ahoo_fr

    سنم رو بعدا میگم بیخیال الان .چرا ولش کنم؟ورزشو میگی دیگه ؟انقد خوبه من خیلی دوس دارم ...تازه...

    سنم رو بعدا میگم بیخیال الان .چرا ولش کنم؟ورزشو میگی دیگه ؟انقد خوبه من خیلی دوس دارم ...تازه مربیم اون روز بهم گفت دخترا ارزو دارن جای تو باشن .;)از گوشی اپل سر در میاری ؟
  16. ahoo_fr

    سلامتی .ایشالا که زود تر یه کار خوب در شان وشخصیت خودت پیدا کنی داداشی نگران نباش..من همیشه میگم...

    سلامتی .ایشالا که زود تر یه کار خوب در شان وشخصیت خودت پیدا کنی داداشی نگران نباش..من همیشه میگم یا خدایی هست یا خدایی نیست که مشخصا هست ..
  17. ahoo_fr

    عکس صفحه رو میگم واسه کسی که تفاوت رو با بقیه نمیفهمه تلاش نکن ...بدن سازی میرم .;)

    عکس صفحه رو میگم واسه کسی که تفاوت رو با بقیه نمیفهمه تلاش نکن ...بدن سازی میرم .;)
  18. ahoo_fr

    آری ....ورزش هم میکنم .....اما نه مثل این ..یه ذره نرمال تر :D ای بابا این روزا خیلی کم از این...

    آری ....ورزش هم میکنم .....اما نه مثل این ..یه ذره نرمال تر :D ای بابا این روزا خیلی کم از این ادمهایی که تفاوت رو بفهمه پیدا میشه .
  19. ahoo_fr

    واقعا مگه میشه ...........امکان نداره .......من دوست اهوازی داشتم میدونم دیگه چه خبره تا نری که...

    واقعا مگه میشه ...........امکان نداره .......من دوست اهوازی داشتم میدونم دیگه چه خبره تا نری که کار نمیاد دستتو بگیره بگه بیا بریم کار کنیم تازه اگه از الان نری دو روز دیگه که درست تموم شد دیگه دیره .جدی میگم نگی حالا مامان بزرگ شده .بچه های ما هر کی از دانشجویی کار داشت موفق شده
  20. ahoo_fr

    مرسی خوبم ..امیدوارم تو هم عالی باشی .

    مرسی خوبم ..امیدوارم تو هم عالی باشی .
بالا