نتایح جستجو

  1. محمدیان

    من چه جور آدمی هستم ؟؟؟

    یه دخمل فوق العاده باهوش ، که با سن کمش اهل تشخیصه و برعکس هم سن وسالهاش که هنوز افکار و عقایدشون توی برزخ پذیرش و رده تو ثبات فکر داری ، اهل تفکر و تحلیل هستی . یه قلب مهربونِ خوشگل داری و به طرز عجیبی بیشتر از سنت می فهمی :surprised:
  2. محمدیان

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  3. محمدیان

    ممنون گلم عکس جالبیه!!!

    ممنون گلم عکس جالبیه!!!
  4. محمدیان

    خداحافظت باشه عزیز

    خداحافظت باشه عزیز
  5. محمدیان

    خداحافظتون التماس دعا

    خداحافظتون التماس دعا
  6. محمدیان

    عزیزم ممنون بابت گل زیبایی که فرستادی، این آواتورت از قبلیه قشنگ تره

    عزیزم ممنون بابت گل زیبایی که فرستادی، این آواتورت از قبلیه قشنگ تره
  7. محمدیان

    صبا جان با اجازه من مرخص بشم امری نداری؟

    صبا جان با اجازه من مرخص بشم امری نداری؟
  8. محمدیان

    با اجازه من مرخص بشم ، امری ندارید؟

    با اجازه من مرخص بشم ، امری ندارید؟
  9. محمدیان

    خواهش می شه داداش

    خواهش می شه داداش
  10. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  11. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  12. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  13. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  14. محمدیان

    خدا رو شکر ، ان شا الله همیشه سلامت باشی و دنیا بر وفق مرادت . ناقابل بود عزیز

    خدا رو شکر ، ان شا الله همیشه سلامت باشی و دنیا بر وفق مرادت . ناقابل بود عزیز
  15. محمدیان

    سلام خوب هستید ؟ممنون خیلی بامزه بود!:biggrin:

    سلام خوب هستید ؟ممنون خیلی بامزه بود!:biggrin:
  16. محمدیان

    مواظب خودتون باشید :biggrin: قبول دارم سرده ولی داخلش دعای فرجه ، یه مدت می ذارمش برای تنوع

    مواظب خودتون باشید :biggrin: قبول دارم سرده ولی داخلش دعای فرجه ، یه مدت می ذارمش برای تنوع
  17. محمدیان

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  18. محمدیان

    سلام ونوس جان خوبی عزیز . یهو دلم برات تنگ شد! چه می کنی خانوم پرستارِ مهربون.

    سلام ونوس جان خوبی عزیز . یهو دلم برات تنگ شد! چه می کنی خانوم پرستارِ مهربون.
  19. محمدیان

    :surprised: بله فکر کنم همینه که شما می گید! مادر زادیه! :biggrin:

    :surprised: بله فکر کنم همینه که شما می گید! مادر زادیه! :biggrin:
  20. محمدیان

    :surprised: انقدر وحشتناک شدم :biggrin: آبجی بد اخلاقه ، این شکلیم :mad:گفته بودم شبیه سحرنازم...

    :surprised: انقدر وحشتناک شدم :biggrin: آبجی بد اخلاقه ، این شکلیم :mad:گفته بودم شبیه سحرنازم :biggrin: نمی تونم احساستم رو مخفی کنم ...
بالا