سلام عزيزجان
ممنونم ..خوبم خداروشكر...شما خوبيد؟
بله متاسفانه...اما فقط ظاهرش سختگيرانه است ...اونم بخاطر موضوعات بي نهايت مشابه وهم سو در تالار هست باوركنيد اگر اينجور نباشه بايد روزانه ما صدها تاپيك رو خذف يا انتقال بديم ....اميدوارم چيزي از شوق شما كاسته نشده باشد.[IMG]