نتایح جستجو

  1. malina

    سلام خواستم تشکر کنم ازتون... مرسییییییییی

    سلام خواستم تشکر کنم ازتون... مرسییییییییی
  2. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلاااااااااام مرسی از لطفتون:gol: ایشالا موفق باشن صفحه 363.......آیه 33 تا 43 سوره فرقان
  3. malina

    ممنون...نه ناراحت نشدم...آسیاب به نوبت;) بازم مرسیییییییییییی

    ممنون...نه ناراحت نشدم...آسیاب به نوبت;) بازم مرسیییییییییییی
  4. malina

    سلام مرسی از توجهتون پستی که دادم این بود: میخواستم خواهش کنم اگه امکانش هست جزء بعدی رو به نیت...

    سلام مرسی از توجهتون پستی که دادم این بود: میخواستم خواهش کنم اگه امکانش هست جزء بعدی رو به نیت موفقیت دوستامون تو مصاحبه ی شرکت نفت که شروع شده بخونیم... ممنون میشم...:gol:
  5. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلاااااااااااام صفحه 352.......آیه 21 تا 27 سوره نور ایشالا شفا پیدا کنن:gol:
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چيزي شبيه به “ معجزه ” است. وقتي هر شب به خير مي گذرد بي آنکه کسي به تو بگويد “ شب به خير”
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانی ست نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی ست...
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شب است آنچنان دلم گرفته است که هزار رکعت شبانه هم آرامم نمی کند
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بوی پاییز که در مشام تنهاییم می پیچد تو را با تمام نبودن هایت خودم را با تمام نخواستن هایم... چه رمزیست این بوی خزان زرد و قرمز تمام توهایی که هزارتوست ... کابوس شبهایی که از پیله تنهاییم تنگ تر بود! رویای رهگذری که از پشت خوابهایم می گذشت... بگذار بالا بیاورد این غرور شب مانده...
  10. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام پس نیتی که من خواستم چی شد؟:(
  11. malina

    آخی کاملا میفهمم چون با خودمم هیمن کارو کرد به نظر من خیلی مفهوم داره

    آخی کاملا میفهمم چون با خودمم هیمن کارو کرد به نظر من خیلی مفهوم داره
  12. malina

    سلام خوبه یا بده؟:smile:

    سلام خوبه یا بده؟:smile:
  13. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    بله همینطوره...خدا کنه قبول شن..
  14. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام مجدد به دوستان بزرگوار میخواستم خواهش کنم اگه امکانش هست جزء بعدی رو به نیت موفقیت دوستامون تو مصاحبه ی شرکت نفت که شروع شده بخونیم... ممنون میشم...:smile:
  15. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام 308 رو میخونم ایشالا حاجت همه براورده شه:smile:
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    واقعا بای بای دیگه
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من؟:surprised:
بالا