کجاااااااااا شیمااااااااااااا جووووووووووووووونننننننننننننننن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.....چرا اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:cry::cry:
برات بهترین ها رو از خدا می خام..ایشالا همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.....:(
اگر گاهی ندانسته به احساس تو من خندیدم
ویا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم
اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی
اگر بد کردمو هرگز به روی خود نیاوردی
اپر تو مهریان بودی و من نامهربان بودم
برای دیگران سبزو برای تو خزان بودم
اگر تو با تحمل قصد ازخودرانیم کردی
اگر من بی سبب گه گاه خشم بی امان...
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست، قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست، سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک میگویم.
امروز خورشید درخشانتر است
و آسمان آبیتر
نسیم زندگی را به پرواز میکشد
و پرنده آواز جدید میسراید
امروز بهاری دیگر است
در روز تولد مهربانترین
در میلاد کسی که چشمانم با...
:mad:کی میگی ما کامپیوتری ها ول می چرخیییییییم!!!!!!!!!!!!!...حالا شما بچه خرخوووووووون........
میگم حالا بهت چرا عجله داری....عجله کار شیطونه!!!!!!!!!!..ای بابا!!!!!!!