You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
این بهتر شد.اونجوری خیلی سنگین بود:)
-
-
اوه اوه چقد القاب و پسوند و پیشوند بهم وصل کردی من تحمل این همه بار رو ندارم بخدا:redface:
-
تازه امسال رفته کلاس اول.دایی قربونش بشه:)
-
از بس که شما بزرگواری سارا جان:redface:
-
4 خوابیدم مثه خرس گریزلی ساعت 10 بیدار شدم:D
-
خیلی ممنون فک کردم تا الان کلی فوش نصیبم شده خخخخخخ:D
-
کار خوبی کردی سارا جان:)
راستی نماز صبح که خواب نموندی.منو فوش بدی :D
-
-
-
سلام صفورا جان ممنون من خوبم هو خوبی دختر؟
مرسی از این که وقت گذاشتی و خاطرات رو خوندی:gol:
-
خواهش میکنم گیسو کمند عزیز.
اون متن واقعا به دلم نشست;)
-
بابت گلهای زیبات مرسی دختر:)
-
خخخخخخخخ.واقعنی شب خوش دختر:)
-
-
پس هرچی من گوش میکنم توئم گوش میکنی:)
این دوتا آهنگو خیلی دوست دارم
-
من الان باید برم شام بخورم.تو بجای منم بخواب خخخخخخخخ:D
اگه تونستی این آهنگم دانلود کن خیلی نازه
ابرهای پاییزی-محسن چاوشی خیلی قشنگه;)
-
ناراحت نمیشم سارا جان.اگه ناراحت بشم خودم بهت میگم دختر خوب:smile:
-
دقیقا واسه همینه که این آهنگو خیلی دوست دارم
-
من لج نمیکنم این روزگاره که با من لج کرده و سرسازگاری نداره