جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
سلام گلم . صبح زیبای شما هم بخیر .
عزیزم یک روز با هم میریم بیرون مهمان من به صرف گلیون و چای و ... .
مدیریت میکردی عسلم ؟
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 17, 2009
من هم تبریک میگم .
انشالله سالهای سال در کنار هم زندگی شاد و خوبی داشته باشند .
[IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 17, 2009
سلام مهران . خوبی ؟
ممنون بابت اون گلهای قشنگ .
مهران از تختها چه خبر ؟
راستی من بالاخره راحت شدم . یک عدد ماشین خریداری نمودم .
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 17, 2009
سلام عزیزم . روز زیبای شما هم بخیر .
گلم سعادت نداشتم در خدمت شما باشم .
حتما توی اولین فرصت و یک جای نزدیک که قرار شد بریم بیرون و کاری پیش نیاد میام گلم .
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 17, 2009
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
سلام عروسکم . من هم دلم برات یک ذره شده .
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG] [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
خسته نباشی جوجو جان .
برو یک کم استراحت بکن .
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG] سلام بر نیماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بالاخره دیروز یک عدد خودرو خریداری نمودم . [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
سلام بچه .
خوبی ؟
چه خبرها ؟ [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
سلام آتی جان .
صبح زیبای شما بخیر .
خوبی عزیزم ؟ [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
سلام شاهپرک جان .
صبح زیبای شما بخیر .
خوبی عزیزم ؟ [IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 16, 2009
[IMG]
ملیسا
ارسال پروفایل
Dec 15, 2009