صب که از خواب پا شدم دیدم داره بارون میاد ... خوب که به آسمون نیگا کردم دیدم بارون نیست ..... اخه هوا ابری نبود ... صافه صاف بود .. این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کردن ...
*** آخه تو یه همچین روزی یکی از بهترینایه اونا کم شده ***
مریم جان امیدوارم ارشد قبول بشی ...