بهنام الان به خاله پری اس میدم:|
ماهی قرمز تنگ بلور رو که اندازه یکی از انگشتاته رو چجور میخوری:|
دلم خوشه فک و فامیل دارم
یکیش بهزاده
اون یکی بهنام
خداوندا منو از دست این قوم عجوج مجوج رهایی ببخش:|
"Dezire" خوبه تو جشنمون دعوت داشتی
الان دیه اعتراض وارد نیس(همون موقع هم وارد نبود)
حســـــــــــــــــــــــودیت میشه زن به این خوبی و خوش سلیقگی دارم؟؟؟:biggrin:
کلی هم خوشحالیم از داشتن هم
تازه بچمونم برات زبون میکشه(تو پروف من هس.تو پروف نیلو هم هس)
دماغ من کجاش درازه آخه بهزادی:razz:
کج و کوله ی چول:|
نوموخوام بهزادی چوله:D
پسر خاله الکی مغلطه نکن
خودتم هی نزن به اون راه
ما هم روز عید ماهی خوردیم
ولی نه ماهی قرمز تنگ بلور سفره ی هفت سینو
:D
زشته اینکارا سن و سالی ازت گذشته :D