نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    خواهش میکنم ما که با هم این حرفا رو نداریم ..5 تومن میشه ..:D

    خواهش میکنم ما که با هم این حرفا رو نداریم ..5 تومن میشه ..:D
  2. GAME_OVER

    سلام عزیز .. چون تویی باشه ولی برا بقیه نمیشه هااا ..:D خوبی؟

    سلام عزیز .. چون تویی باشه ولی برا بقیه نمیشه هااا ..:D خوبی؟
  3. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    جواب منفی پولادی به بروندبی دانمارک و شالروا بلژیک بعد از انجام بازي‌هاي خوب در تركيب پرسپوليس و تيم ملي چند پيشنهاد خوب اروپايي به دست مهرداد پولادي رسيد. حدود چند هفته پيش بود كه بحث حضور مدافع چپ پرسپوليس در بروندبي دانمارك و شالروا بلژيك مطرح شد اما اين بحث چندان شكل جدي به خود نگرفت. حالا...
  4. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    انصاری فرد: اگر دوست نحسم به ورزشگاه نیاید, من گل می زنم!!/ گلم را تقدیم به گردان می کنم گل دقيقه 96 كريم انصاري‌فرد پرسپوليس را به يك برد شيرين رساند. اين گل جوابي بود به شعارهاي مداوم هواداران خونگرمي كه 96 دقيقه يكصدا مي‌گفتند «كريم بايد گل بزند» و اينگونه مهاجم تيمشان را از تشویق بي‌نصيب...
  5. GAME_OVER

    http://aloneboy.com/music/maziar%20fallahi/sedaye%20baroon%20_%20maziar%20Fallahi%20_%20AloneBoy...

    http://aloneboy.com/music/maziar%20fallahi/sedaye%20baroon%20_%20maziar%20Fallahi%20_%20AloneBoy.com.mp3
  6. GAME_OVER

    سلام.. به باشگاه خوش اومدین .. ممنون بابت دوستی ..

    سلام.. به باشگاه خوش اومدین .. ممنون بابت دوستی ..
  7. GAME_OVER

    برو بیریخت ..الهی هر روز بیریخت تر شی ..:D شبت بخیر

    برو بیریخت ..الهی هر روز بیریخت تر شی ..:D شبت بخیر
  8. GAME_OVER

    خودتیییییییییی[IMG]

    خودتیییییییییی[IMG]
  9. GAME_OVER

    خودت حسودی ..[IMG]

    خودت حسودی ..[IMG]
  10. GAME_OVER

    الان به چی حسودی کردم ؟؟[IMG]

    الان به چی حسودی کردم ؟؟[IMG]
  11. GAME_OVER

    به مرگ محسن داریم ..:D

    به مرگ محسن داریم ..:D
  12. GAME_OVER

    محسن همون ساده بهتر بود تو سلیقه نداری ..:D

    محسن همون ساده بهتر بود تو سلیقه نداری ..:D
  13. GAME_OVER

    محسن بمیره داریم..:D

    محسن بمیره داریم..:D
  14. GAME_OVER

    به جون خودت داریم ..:D

    به جون خودت داریم ..:D
  15. GAME_OVER

    داریم به مرگ ادمین داریم ..:D به مرگ ادمین به توچه و لاغیر ..:D

    داریم به مرگ ادمین داریم ..:D به مرگ ادمین به توچه و لاغیر ..:D
  16. GAME_OVER

    داریم داریم داریم ..[IMG] به خودت و اون و بقیه و اونا و ایشون و اوشون چه هاا ؟:D

    داریم داریم داریم ..[IMG] به خودت و اون و بقیه و اونا و ایشون و اوشون چه هاا ؟:D
بالا