نتایح جستجو

  1. rahajo0on

    "شناخت بیماری تکبر و درمان آن"

    "درمان تکبر" پس از آن که پیامدهای ناگوار تکبر را دانستی، دامن همت بر کمر زن و درصدد درمان این بیماری هلاک کننده برآی! قدری در خلقت خود اندیشه کن. تو از ابتدا هیچ نبودی، سپس اراده حق به آفریدن تو تعلق گرفت، تورا به صورت جسمی – که پست ترین مراتب وجود است- درآورد، سپس به صورت...
  2. rahajo0on

    "شناخت بیماری تکبر و درمان آن"

    "عوامل ایجاد تکبر" از مهمترین عواملی که ایجاد تکبر و فخر فروشی می کند، کم ظرفیتی و ضعف شخص متکبر است. در حقیقت، چون متکبر ظرفیت کمی دارد، به محض اینکه کمال یا امتیازی را در خود مشاهده نمود، تصور می کند که دارای مقام و مرتبه ای است، در حالی که اگر با انصاف بنگرد، هر آنچه را کمال می...
  3. rahajo0on

    تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

    :cry::cry:آره چوون فقط خون دل خوردن
  4. rahajo0on

    تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

    الهییییییییییییییییییی من درکت موکونم حالا فک کن اون همه وسایل دستته چادرم دانشگاتون اجباری باشه و خفنم داره بارون می باره :(دیگه چه شود:confused::confused:
  5. rahajo0on

    [IMG]میای پروف من حرکات موزون میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [IMG]میای پروف من حرکات موزون میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. rahajo0on

    دلت بسوزه[IMG]

    دلت بسوزه[IMG]
  7. rahajo0on

    پس بگیر اومد[IMG] خوب عملا می گم نشون میده[IMG]

    پس بگیر اومد[IMG] خوب عملا می گم نشون میده[IMG]
  8. rahajo0on

    [IMG]چاخلصیم آجی جوونم

    [IMG]چاخلصیم آجی جوونم
  9. rahajo0on

    ملسی داداشی تو چطولی؟ ای بدک نیس [IMG]داداشیییییییییییییییییییییییی دلت میاد در مورد شوورم اون...

    ملسی داداشی تو چطولی؟ ای بدک نیس [IMG]داداشیییییییییییییییییییییییی دلت میاد در مورد شوورم اون طوری بگی؟ می گم اخراجت کنه هاااااااااااااااااا[IMG]
  10. rahajo0on

    باشه آجی مرمری افتخاره با یاهوت بیام بالا[IMG]

    باشه آجی مرمری افتخاره با یاهوت بیام بالا[IMG]
  11. rahajo0on

    [IMG]سلام داداش سعید خودم

    [IMG]سلام داداش سعید خودم
  12. rahajo0on

    [IMG]آجی 1 دقیقه قبل یاهوم ترکید

    [IMG]آجی 1 دقیقه قبل یاهوم ترکید
  13. rahajo0on

    [IMG]سارا جوونم یاهوم ارور داد دیگه لوگین نمیشه شرمنده بابت اون ور

    [IMG]سارا جوونم یاهوم ارور داد دیگه لوگین نمیشه شرمنده بابت اون ور
  14. rahajo0on

    پس خاله باید یه دوره شکار آدم برات بزارم[IMG]

    پس خاله باید یه دوره شکار آدم برات بزارم[IMG]
  15. rahajo0on

    [IMG]دیگه سنه آدم خواریت گذشته باید از این به بعد خودت بلی شکار

    [IMG]دیگه سنه آدم خواریت گذشته باید از این به بعد خودت بلی شکار
  16. rahajo0on

    [IMG]ملسی خبرم کلدی

    [IMG]ملسی خبرم کلدی
  17. rahajo0on

    سلام جیجیلیه خاله چطولی؟ خاله دیگه آدم گیرمون نمی یاد[IMG]

    سلام جیجیلیه خاله چطولی؟ خاله دیگه آدم گیرمون نمی یاد[IMG]
  18. rahajo0on

    [IMG]

    [IMG]
بالا