You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سرعت هنوز خرابه بخدااااااااااااااااا
-
-
دوستان سرعت نت رو اعصابمه من میرم ساعت 11 برمیگردم.
اگه بودین که روی ماهتونو میبینم.اگه م نبودین خو فردا میبینم خخخخخخخخخخ
-
-
مهمونای خونتونو نمیگم.مهمونای پروفتو میگم خخخخخخ
آره از منم ی لحظه قطع شد
رفتم دوباره اومدم
-
من که هستم
خودت چی شدی خخخخخخخ
-
کج بشینو راست بگو دختر.
این مهموناتو کجا غایمشون کردی که من نمیبینم هان:D
-
نت ایران خسته س میفهمی خسته:D
-
خب خدا رو شکر که میدونی:)
-
پس چطور من کسی رو اینجا نمیبینم انوخ:surprised:
-
برو فسقلی.منتظرت میمونم:redface:
-
-
خخخخخخخ.مشکلش چیه.این روزا همه مشکل نت دارن.اصن معلوم نیست دارن چیکار میکنن
-
-
باز غلظت خودشیفتگی خونت رفت بالا:D
-
اگه هستی پس چرا نمیای پیجم:(
نکنه سرا شلوخ شد مثه من:redface:
-
دالی من خشن هستم ولی بی ادب نیستم:(
-
خو تو کارای بد نکن تا من دعوات نکنم
-
سلام دالان خانوم.من خوبم شما خوبین دختر؟:)
-
نخیر لازم نکرده بشینی ی گوشه
میخوای کجا در بری دختر.فک کردی خیلی زرنگی خخخخخخخخخخ