You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
تو که گناه زیاد داری الکی خواهش نکن که نمیبخشمت.مستقیم ته جهنم:D
-
در اولین فرصت لامپو گرفتم خخخخخخخخ:D
-
نمیبخشم آرع زوره خخخخخخخخ:D
-
نمیدونم هی زنگ میزنم بانک بهم میگن به زودی خخخخخخخخخ:D
-
قضیه لامپ سوخته رو دادا خخخخخخخخ
-
الان داری دقیقا با من بحث میکنی محدثه:(
-
فک کردی من بلت نیستم سوت بزنم:whistle:
-
دارم ماست مالی میکنم قضیه رو خخخخخخ:biggrin:
-
تاریکی که بهتره اگه ببینن چه ابلیسیم که فرار میکنن دادا خخخخخخخخخخ:D
-
-
-
ببخشین پیام ی نفر حسابی اعصابمو بهم ریخت من معذرت میخوام:gol:
-
فسقلی با همه آره با ما بعله:cool::D
-
نه دادا تو طاقت تاریکی رو نداری خخخخخخخخخ:D
-
شما دونفر چی دارین پشت سر من میگین بله:cool::D
-
اوی فسقلی ی بار دیگه پشت سرم حرف زدی نزدیا فهمیدی:razz::D
-
خودت میدونی که لامپ گرون شده هنوزم یارانه ها رو ندادن خخخخخخخخ:D
-
دشمنت شرمنده رفیق.من چراغم سوخته آف نیستم خخخخخخخخ:D
-
سلام عمو خیلی بیمعرفتی .نمیگی ی عموی پیر داری که چشم انتظاره اینه که تو بهش سر بزنی:(
-