سلام دادش محمد
خوبی ؟
اخمو شدم تا قدر خنده هامو بدونین
روز دانشجو؟ کی هست؟ ما رو به این موارد کاری نیست! در پی لقمه نان حلالیم و بس
میدونی عزیزم، تو اروپا و آمریکا هر اتفاقی بیفته، به راحتی امکان انعکاس و پوشش خبریش هست، ولی تو ایران عزیز ما نه
ولی اگه خودت در بطن جامعه باشی میفهمی که اوضاع ما...