ددییییییییییییییییییییییی[IMG]
تو هیچوخ منو دوس نداشتی
من همیشه طرفتو گرفتم
بهم گفتی از دخترای مردم یاد بگیر،گفتم چشم
همیشه زدی تو سرم دم نزدم
ته بی انصافیه
کدوم پدری با دخترش اینجور میکنه
مادرم نیس
اینجوری امانت داری میکنی؟؟؟[IMG]
زنت لک لکه
یه زمانی هم خودت بابای احسان بودی
زن اسبقت لک لک بود
قلتم لک لکه
پس تو هم لک لکی
ددی چیکارم داری خو
بهت گفتم عاشخ همه نشو یهو اینجور کردی
[IMG]منو چیکار داری؟