نتایح جستجو

  1. mina12345

    آره جون خودت

    آره جون خودت
  2. mina12345

    فراق یار

    ســـرد است و مــن تنهایــــم" چــه جملـــه ای! پـــر از كلیشـــه... پـــر از تهـــوع... جــای گرمــی نشستــه ای و میخــوانی: "ســرد اســت" یــخ نمی كنـــی... حـــس نمی كنـــی..... كــه مــن بــرای نوشتـــن همیــن دو كلمــه چــه ســرمایی را گذرانــدم
  3. mina12345

    فراق یار

    و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد... چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟ چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
  4. mina12345

    خو نگو باهات قهرمممممممممممممممممم

    خو نگو باهات قهرمممممممممممممممممم
  5. mina12345

    ها ديگه لو بده

    ها ديگه لو بده
  6. mina12345

    [IMG]

    [IMG]
  7. mina12345

    خلوتی با خدا

    خدايا خستم بسه ديگههههههههههههههههه
  8. mina12345

    [IMG]

    [IMG]
  9. mina12345

    هاااااااااااااااااا:eek:

    هاااااااااااااااااا:eek:
  10. mina12345

    نيدونم امروز حوصله ندارم .........

    نيدونم امروز حوصله ندارم .........
  11. mina12345

    اي بدك نيستم تو چطوري؟

    اي بدك نيستم تو چطوري؟
  12. mina12345

    هان لو بده خانمت كيه؟

    هان لو بده خانمت كيه؟
  13. mina12345

    آره چرا كه نه..........

    آره چرا كه نه..........
  14. mina12345

    مغسي..ببخشيد زياد سرحال نيستم

    مغسي..ببخشيد زياد سرحال نيستم
  15. mina12345

    سلاممممممممممم

    سلاممممممممممم
  16. mina12345

    منم خوب نيستم الي خيلي حالم گرفته هستش

    منم خوب نيستم الي خيلي حالم گرفته هستش
  17. mina12345

    اي داداش زرنگ ...

    اي داداش زرنگ ...
  18. mina12345

    فدات خواهش همشهري چطوريا ئي خوفي؟

    فدات خواهش همشهري چطوريا ئي خوفي؟
  19. mina12345

    اي بدك نيست بايد بگذره ...دارم ميخونيم

    اي بدك نيست بايد بگذره ...دارم ميخونيم
  20. mina12345

    آره داداش خيلي درست ميگي

    آره داداش خيلي درست ميگي
بالا