سه شنبه 2 تا امتحان دارم .... یکی آزمایشگاه پرسلان که اندازه یه درس 3 واحدی امتحانش سخته و 2 ساعته کامل باید بشینیم سرش .... یکی هم امتحان امداد و کمک های اولیه ... تئوریش ... عملیشو دادم ... قبول شدم ..
من برم دیگه ....
ما هم مبخوایمت ... یارو یار کشیو بی خیال ....
با بچه ها شوخی میکنیم ...