نه خيليم خوبه فقط اسمش بددررفته
عاديه!
ايشالا
نه احتمالا ولي حالا به زور ميارمش
اره سالهست كه دوستيم!!!!حتما عزيزم سلام ميرسونم ولي قول نميدم[IMG]بكنم:biggrin:
والا من نقد اينجوري نديدم يعني تو واحداي درسيمون اينطور چيزي نيست
درباره نقد فكر نميكنم اري بتونم بكنم اما اگه به دردتون بخوره اگه بتونم فردا براتون چند تا نمونه ماكت مدرسه ميذارم!