نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خب شما یکم تحویلش بگیرید دیگه...هلاک شد بخدا:D
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چاکرتم مخلصتم نوکرتم :biggrin:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اختیار دارین مهندس..:redface: آره بابا...تازست...:D خیالت جمع...اصل دادم مشتری شی:D
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ;)آره...منم خوشحال شدم گلکم کلا ما هر وقت همو ببینیم همینجوریم:heart: دیوونتم:heart::D :biggrin:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خاک به سرم...:eek: آب پرتغالهههههههههه فکر نکنی یه وقت یه چی دیگست هاااااااااا
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدای خوف شدنت:smile: منم بوست میکنم با طعم هفت میوه:D
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا بهنام خوبین؟ خوش اومدین آخه ما خیلی وقته همو ندیدیم:redface:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بفرمایید آب پرتغال
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدامدات تو چطوری عزیز دلم؟ مریم اینا میخوان گوی سبقت رو از ما بربایند:biggrin: ولی کور خوندن. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    گل منگولی منجق دوزی شماهایین دیگه:D مریمی عقش منه:gol:
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااام بر بزرگواران گل منگولیه منجق دوزی خودممممممممم:D خوبین؟؟؟؟؟؟ مریممممممممممممم
  12. malina

    تشکر تشکر:smile:

    تشکر تشکر:smile:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خدا رحمتش کنه...دیر شناختنش:cry:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جونم ایشالا راند بعدی شما پیش قدم شو:D فدافدا
  15. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلاااااااااااام ایشالا که زودی اصفهان بارون بیاد:smile:آمین صفحه 242.......آیه 53 تا 63 سوره یوسف
  16. malina

    سلاااااااااام اومدمممممممم;)

    سلاااااااااام اومدمممممممم;)
  17. malina

    سلاااااااااام عزیز دلم خوبی؟ منم دلم برات تنگ شده فدات... درس که نه زیاد...شانس هر وقت میام تو...

    سلاااااااااام عزیز دلم خوبی؟ منم دلم برات تنگ شده فدات... درس که نه زیاد...شانس هر وقت میام تو نیستی:( گلم ایشالا که همیشه موفق باشی خیلی دوستت دارم.
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا آرش حامد خان میلاد خان ببخشید جسارتا شد:redface: شبتون پرتغالی مراقب اطلسی ها باشید بای بای
  19. malina

    [img]

    [img]
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    عجب... که اینطور...
بالا