You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلام مهساااااااااا چه عجب
-
-
-
اگه بخوای که میتونی دانشجو کجایی
-
نمیدونم والا چرا خوشم نمیاد ولی درامدش عالییییییی بخصوص تو سد سازی
-
نمیدونم چون خودم از نقشه برداری خوشم نمیومد فکر کردم سخته
-
نه اشتباه شد . نقشه برداری براتون سخت نیست ؟
-
یه سوال نقشه برداری براتون سخت نیست
-
قبلنا سایلنت بالا سرم الان رو صدا بالا سرم :redface:
-
نچ من کچل نیستم 5 این دختره پایینی مو دارم تازه وقتی خردش میکنم
-
ششششششششششششااااااااااااااااااااااااااههههههههههههههههههه داماد کجایییییییییییییی محل ما مجردا بزار
-
سلام من کجام کچله این همه مو دارم خو
-
سلاااااااااام کپلی کجاییی من دیدمت
-
-
-
یاسییییییییییییننننننننننننننننننننننننن خفت میکنم من
-
تو هم به همچنین شب خوبی داشته باشی
-
مهدیه جان من دیگه برم که عجیب خسته ام
-
خوب معروفی دیگه از دوستای منی دیگه پس معروفی دیگه
-
سلام چطوری ابجی خوبی نمیبینمت نمیایی دیگه این شهاب داماد شد تو دیگه نمیایی:D