والا الان دیگه نفت وگازم نداریم.
یکی از راه های حمایت از تولیدات داخلی اینه که اجازه واردات جنس خارجی رو ندن و یا تعرفشو ببشتر کنن. اگه طرف تونست موفق باشه و با یه قیمت معقول کیفیتشم ببره بالا که چه بهتر ولی اگه نتونست اونوقت در واردات رو باید باز کرد و در وارداتم نباید همه چیو وارد کردع باید رو...