سلام
منم با اجازه دوستان با اين طرح موافقم.....مدتها پيش من اين پيشنهاد رو به افسون جان داده بودم اما هميشه مخالفت ميكرد و دليلش هم بروز اختلاف بين دوستان بود.
راستش مدتهاست كه من توي اين تالار هستم و خيلي چيزها رو ديدم..يه عده ميان و يه مدت يه فعاليت مافوق تصور ميكنن و انگار همه شارژ باطريشون...