تولدت مبارک.......:gol: داداشی...برات آرزوی خوشبختی ...موفقیت.........سلامتی میکنم............در کنار خانواده.
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=175310&page=4
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=175310&page=3
تقدیم به باروونه آسمونی
[IMG][IMG]