نتایح جستجو

  1. oneunited

    سلام دوست عزیز,من باید تشکر کنم که درخواست دوستیمو قبول کردی:gol: مرسی بابت عکس قشنگت :smile...

    سلام دوست عزیز,من باید تشکر کنم که درخواست دوستیمو قبول کردی:gol: مرسی بابت عکس قشنگت :smile: آره متاسفانه اوون مصدوم شد :cry: به امید قهرمانی منچستر تو لیگ قهرمانان و لیگ برتر :gol:
  2. oneunited

    کجایین بابا؟؟؟!!!

    چیزیت نیست من برات دعا می کنم :surprised:
  3. oneunited

    thank u

    thank u
  4. oneunited

    بچه ها چهار شنبه سوری نزدیکه ها!!!

    حالا کیا می خوان سور بدن؟:D 2 هفته می خوان ما رو الاف کنن؟:cry: خوب زود تر بدن قالشو بکنن :razz:
  5. oneunited

    بچه ها چهار شنبه سوری نزدیکه ها!!!

    دقیقا چند روز ؟ چند ساعت ؟ چند ثانیه؟ :D
  6. oneunited

    هورمون‌های مردانه آدم را شوخ می‌کند......... مرد ها بامزه ترند!!

    پریسا جون , بی خیال , چرا لوم می دی؟:redface: می خوای داداش منو بکوشه:cry: از این لحاظ به دخترا رفتی :D :cool:
  7. oneunited

    هورمون‌های مردانه آدم را شوخ می‌کند......... مرد ها بامزه ترند!!

    من قدرت بدنیم بالاست , به این زودی کم نمی آرم :smile:
  8. oneunited

    هورمون‌های مردانه آدم را شوخ می‌کند......... مرد ها بامزه ترند!!

    راستش تو شوخی:smile: ,گفتم حتما هورمون مردونه هم داری :redface::razz:
  9. oneunited

    هورمون‌های مردانه آدم را شوخ می‌کند......... مرد ها بامزه ترند!!

    خوش به حال بچت,مخصوصا اگه پسر باشه, از همون کوچیکی مرد به دنیا می آد ,فکر کن سیبیلاش از موهاش پرپشت تر باشه:biggrin:
  10. oneunited

    هورمون‌های مردانه آدم را شوخ می‌کند......... مرد ها بامزه ترند!!

    زنا آره , ولی خیلی از دختر ها هم سیبیل دارن و اتفاقا خیلی هم تعدادشون زیاده :biggrin:
  11. oneunited

    [IMG]

    [IMG]
  12. oneunited

    [IMG]

    [IMG]
  13. oneunited

    راستی سلام ببخش که یهویی سر زدم

    راستی سلام ببخش که یهویی سر زدم
  14. oneunited

    سلام اناهیتا جون شبت بخیر؟ این چه جور احوال پرسیه؟:surprised:

    سلام اناهیتا جون شبت بخیر؟ این چه جور احوال پرسیه؟:surprised:
  15. oneunited

    خوشحال شدم :cool: هر وقت ,وقت کردی , خواستی وقتتو تلف کنی به یاد من باش تا با هم وقت بگزرونیمو...

    خوشحال شدم :cool: هر وقت ,وقت کردی , خواستی وقتتو تلف کنی به یاد من باش تا با هم وقت بگزرونیمو وقت تلف کنیم :d خوب بیش از این وقتتو نمی گیرم :d بای
  16. oneunited

    ما که کلی تفاهم داریم :razz:پس من باید دوست صمیمیت باشم :d

    ما که کلی تفاهم داریم :razz:پس من باید دوست صمیمیت باشم :d
  17. oneunited

    خوب منظورت اینه که من اون نفر نیستم ؟؟:razz: خوب اگه این طوریه ,پس بای :razz:

    خوب منظورت اینه که من اون نفر نیستم ؟؟:razz: خوب اگه این طوریه ,پس بای :razz:
  18. oneunited

    خودت گفتی مهم نیته :d تو هم که نیتت دوستیه :d پس من همون وین ام :cool:

    خودت گفتی مهم نیته :d تو هم که نیتت دوستیه :d پس من همون وین ام :cool:
بالا