You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
من هر موقع دوس داشته باشم غذا میخورم والاوووووووووو:cool:
-
-
-
تو چرا هی منو میخوای دک کنی.نکنه خبریه هان:mad:
-
من دیشب ساعت 3 غذا درست کردم باورت میشه خخخخخخ:biggrin:
-
-
نه باووووووووو من با سیب زمینی سیر نمیشم:(
-
سیب زمینی خالی که سیر نمیشم:(
-
محدثه من گشنمه.
نونم خونه ندارم.ینی الان باید برنج درست کنم اصلنم حوصله شو ندارم
-
چی شده دختر؟
گرچه میدونم جواب نمیدی ولی وظیفه هر دوستیه که علت ناراحتی دوستشو بپرسه
شبت دنج و مهتابی
-
نیشتو ببند تا نزدم دندوناتو خورد نکردم خخخخخخخخ:biggrin:
-
-
خواهش میکنم شما که ما رو قابل نمیدونین.در شان و شخصیت شما نیستیم.گفتیم حداقل ما جویای احوال دوستان بشیم
-
نخند فسقلی فقط ژست فهمیدی خخخخخ
چراغتم که باز تو ذوقه
-
عمرا تو منو بزنی خودتم خوب میدونی.فقط میتونی ژست بگیری:D
-
-
-
-
جمله بندیت خیلی بده.من هیچی متوجه نشدم
قشنگ ویرایشش کن