نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اخ جوووووون آجیل...میشه پسته هاشو بزاری برا من؟:redface::D خدا کنه همین طور باشه.ینی باور کنم؟:cool:
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااام خوبین آقایون؟ ویدا جونم...سلاااااااااام گلکم...بوووووووووووووس.خوبی؟:gol:
  3. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    :smile:سلام. خسته نباشید. منم دقیقا میخواستم حرف دردونه و young eng رو بزنم...هدف این نیست که زودتر جزء ها تموم شه و بریم سراغ دور بعد..مهم اینه که اکثر بچه ها بتونن شرکت داشته باشن و لاقل 1 صفحه در هر جزء داشته باشن..اینطوری ثواب خوندن اون جزء بین بچه های بیشتری تقسیم میشه... مرسی از دوستانی که...
  4. malina

    ;)بر منکرش لعنت.

    ;)بر منکرش لعنت.
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    عجب........... بای بای
  6. malina

    باشه.قبول:smile: آفرین پسر خوب.

    باشه.قبول:smile: آفرین پسر خوب.
  7. malina

    بگو بخدا

    بگو بخدا
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااام بزرگواران
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ..................
  10. malina

    سلامت کو مهندس؟:D من که میام شهرام خان...عجب داستانی شد این دیشب... ولی شما از همین الان برو تو...

    سلامت کو مهندس؟:D من که میام شهرام خان...عجب داستانی شد این دیشب... ولی شما از همین الان برو تو کار ترک:cool:
  11. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام صفحه 355.......آیه 37 تا 43 سوره نور التماس دعا.
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شب بخیر آقای مدیر... ببخشید
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تفاوتی ندارد خواب باشم يا بيدار زيبا ترين تصوير پيش چشمانم هميشه "تويی"
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوابم نمیاد:(
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    براي ديدن چشمانت شمارش معكوس را آغاز كرده ام فقط نمي دانم از كجا شروع كنم بي نهايت چند است...؟!!!
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام برا چی؟:surprised:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدای چشات برو عزیزم خوب بخوابی ایشالا دوستت دارم شبت بخیر:gol:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تالار خلوته...میشه لیز بازی کردی:redface: الهی شبت بخیر محسن جان
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستاره جونم ما دوتا موندیم فقط؟:smile:
بالا