خب اون که البته!
بدون خرد جمعی ما را گذر از این وادی مسیر نگررد بی رنج و عتاب:surprised:
خب پله پله تا ملاقات خدا بریم چطوره؟
من دنبالت میام
اول بریم سر خود خودآ بریم؟
یه چیز دیگه دیدگاه فلاسفه رو قبول داری یا منطقیون؟
والا چی بگم:D
الان برق اختراع شده دیگه نه؟
کار شما مث این می مونه که بگی من خودم باید برق رو کشف کنم
دوباره آزمون و خطا شکست و پیروزی دوباره.....
خو چ کاریه داداش
که از صفر شرو کنی از 100 شرو کن برو بالا:surprised: