دوستان به اين وسيله و به بهانه رسيدن سال نو خواستم همينجا از همه كساني كه در يك سال گذشته ما رو در جلو بردن اين تاپيك همراهي كردند و با تمام خوبيها و بديهاي ما سازگاري كردند تشكر كنم و يه خسته نباشيد جانانه به همه عزيزانم بگم...اميدوارم كه سالهاي سال باز هم در كنار همديگه بمونيم و از دوستي و...